Karjera

Misija

Skatinti Lietuvos verslo augimą ir konkurencingumą, būnant aktyviu verslo finansavimo partneriu

Vizija

Pažangiausia ir efektyviausia organizacija, kurios verslo skatinimo sprendimai sukuria reikšmingą vertę šalies ekonomikai

Vertybės

Profesionalumas
Bendradarbiavimas
Atsakomybė
Kūrybiškumas


Mes rūpinamės savo darbuotojais

Sveikatingumas, sveikatos priežiūra

  • Savanoriškasis sveikatos draudimas
  • Skiepai nuo gripo
  • Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų
  • 100 % darbo užmokestis už pirmas dvi ligos dienas
  • Emocinės sveikatos programa Mindletic

Darbo ir šeiminių įsipareigojimų balansas

  • Galimybė pasirinkti darbo laiko pradžią ir pabaigą
  • Galimybė dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje (ne tik per karantiną)
  • Motyvavimas reikšmingomis progomis
  • Papildomos atostogų dienos

Pozityvi darbo aplinka

  • Tradicijos
  • Komandos formavimo renginiai
  • Nemokamas automobilių parkavimas
  • Vaizdas už milijoną pro biuro langus :)
  • Kava, arbata, pienas ir kartas nuo karto atkeliaujančios draugiškų kolegų vaišės :)

Šiuo metu į savo komandą ieškome:

Atranką vykdo partneriai VERSLO PLĖTROS DEPARTAMENTO VALSTYBĖS PAGALBOS SRITIES VADOVAS (-Ė)  
Atranką vykdo partneriai RIZIKOS KAPITALO PRODUKTŲ SKYRIAUS PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)  
MOKĖJIMŲ IR ATASKAITŲ SKYRIAUS ADMINISTRAVIMO VADYBININKO (-ĖS)

Kokios užduotys tavęs laukia:

  • paskolų portfelio administravimas, paskolų gavėjų įmokų apskaitymas
  • su projektų administravimu susijusių procedūrų, dokumentacijos rengimas, tvarkymas ir priežiūra
  • atsižvelgiant į paskirtų programų administravimo reikalavimus, nustatytų ataskaitų rengimas

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą
  • turi finansavimo sutarčių (paskolų, garantijų ir pan. finansinių priemonių) administravimo patirties
  • išmanai finansinių paslaugų/priemonių teikimo ir veikimo principus
  • moki rinkti, sisteminti, analizuoti didelės apimties informaciją
  • išmanai dokumentų ir teisės aktų rengimo taisykles
  • gebi dirbti tiek komandoje, tiek ir individualiai, efektyviai planuojant ir organizuojant savo darbo laiką

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę unikalioje įmonėje, valdančioje plačiausią finansinių priemonių paketą ir investuojančioje į verslo projektus, kuriančius pridėtinę vertę visai šaliai
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties finansinių priemonių ekspertų komanda
  • papildomų naudų paketą
  • pareigybių grupės pastoviosios atlyginimo dalies intervalas yra nuo 1800 iki 2300 Eur (neatskaičius mokesčių). Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją

Kandidatuoti kviečiame iki kovo 21 d.

Gyvenimo aprašymo (CV) ir motyvacinio laiško laukiame adresu cv@invega.lt (su nuoroda projektų finansininkas (-ė)).
Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Atsakingas asmuo: Inga Andruškevičiūtė, tel. nr. pasiteiravimui (8 5) 266 1208.

Kandidatų konfidencialumas garantuojamas.

 

Kandidatuoti

 

FINANSŲ ANALITIKO (-ĖS)

Pozicija - Produktų finansų valdymo skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • INVEGOS valdomų Fondų valdymo mokesčio faktinis skaičiavimas ir planavimas biudžetų sudarymo tikslais;
  • fondų piniginių srautų prognozių rengimas;
  • dalyvavimas rengiant finansinių prognozių modelius bei vertinant papildomo finansavimo poreikius;
  • fondų finansavimo sutartyse nustatytų rodiklių stebėsena, ataskaitų apie juos rengimas ir komunikavimas su sutarčių šalimis sutartais klausimais;
  • dalyvavimas IT sistemų, funkcionalumų, susijusių su valdomų Fondų finansinių srautų analize, vystymo projektuose.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą finansų planavimo, duomenų analizės ar matematikos srityje;
  • esi sukaupęs ne mažesnę, kaip 2 metų darbo patirtį finansų planavimo, modeliavimo ir analizės, iždo valdyme ar panašioje srityje;
  • turi labai gerus įgūdžius vizualiai ir aiškiai pateikti apibendrintą informaciją ir analitines įžvalgas;
  • turi puikius darbo su Microsoft Excel įgūdžius;
  • puiku, jei turi darbo su Power BI, Navision, Doclogix programomis įgūdžių.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2600 Eur iki 3000 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki kovo 21 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Finansų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VYRESNIOJO FINANSININKO (-ĖS)

Pozicija - Produktų finansų valdymo skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • INVEGOS valdomų fondų, finansuojamų Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis, grįžusiomis lėšomis ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis (toliau – Fondai), pilnas apskaitos vedimas nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės sudarymo;
  • fondų biudžeto planavimas, veiklos analizė, išlaidų atitikties sudarytoms sutartims ir teisės aktams kontrolė, ataskaitų vadovybei rengimas;
  • metinių finansinių ataskaitų ruošimas pagal Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS);
  • apskaitos procesų tobulinimas, efektyvinimas ir automatizavimas;
  • finansinių ataskaitų audito organizavimas.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą buhalterijos, ekonomikos ar finansų srities išsilavinimą;
  • esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę, kaip 3 metų darbo patirtį, dirbdamas (-a) finansininku (-e) ar buhalteriu (-e);
  • išmanai viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus, nuolat domiesi naujovėmis;
  • turi puikius darbo su Microsoft Excel įgūdžius;
  • puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2400 Eur iki 2600 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki kovo 22 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyresnysis finansininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

PRODUKTŲ TEISĖS SKYRIAUS TEISININKO (-ĖS)

Pozicija – Produktų teisės skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • dalyvavimas INVEGOS įgyvendinamų tiesioginių ir netiesioginių produktų (finansinių priemonių) kūrimo darbo grupėse, finansinių priemonių įgyvendinimui reikalingų dokumentų, sutarčių rengimas, keitimas;
  • teisinio pobūdžio metodinės pagalbos ir informacijos pareiškėjams, finansų tarpininkams, INVEGOS darbuotojams teikimas finansinių priemonių įgyvendinimo ir teisinio reglamentavimo klausimais;
  • dalyvavimas derinant sprendimus, sutartis su pareiškėjais bei finansų tarpininkais, dalyvavimas prižiūrint sutarčių nuostatų laikymąsi;
  • INVEGOS vidinių dokumentų, reglamentuojančių finansinių priemonių įgyvendinimą bei procedūras, rengimas;
  • pretenzijų ir skundų, susijusių su finansinių priemonių įgyvendinimu nagrinėjimas, atsakymų į juos rengimas;
  • ieškinių, pareiškimų ir kitų procesinių dokumentų rengimas;
  • INVEGOS interesų atstovavimas derybose, teismuose, kitose valstybės institucijose ir įstaigose.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs(-usi) aukštąjį teisinį išsilavinimą;
  • esi susipažinęs(-i) su pagrindiniais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais finansų įstaigų veiklą, finansinių priemonių įgyvendinimą, valstybės pagalbos teikimą, moki juos taikyti praktikoje;
  • pasižymi labai geromis lietuvių ir anglų kalbos žiniomis;
  • moki analizuoti teisinę ir kitą informaciją, turi teisinių dokumentų rengimo patirties;
  • būsi iniciatyvus (-i), sugebi priimti ir drąsiai siūlai teisine logika pagrįstus sprendimus;
  • turi darbo finansų sektoriaus įmonėje (kredito įstaigoje, finansų įstaigoje) arba ES finansavimą administruojančioje institucijoje patirties (privalumas).

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2200 Eur iki 3400 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki kovo 22 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Teisininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

BIURO ADMINISTRATORIAUS (-ĖS)


Pagrindinės atsakomybės:

  • sklandžios biuro veiklos ir tvarkos užtikrinimas, biuro veiklai reikalingų priemonių ir paslaugų užsakymai, svečių priėmimas, operatyvus iškilusių klausimų sprendimas;
  • įmonės automobilių priežiūra, parkavimo vietų administravimas;
  • viešųjų pirkimų, susijusių su darbo funkcijomis, inicijavimas;
  • išorinė ir vidinė komunikacija: skambučių ir korespondencijos (raštų, įsakymų, pažymų ir pan.) administravimas, bendros įmonės el. pašto dėžutės valdymas, darbas su vidinėmis ir išorinėmis dokumentų valdymo sistemomis nuo dokumentų registravimo, paskirstymo iki vykdymo kontrolės;
  • dokumentų archyvavimo organizavimas;
  • visapusiška pagalba įmonės vadovui ir kitiems įmonės darbuotojams.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos, esi pozityvus, geranoriškas ir paslaugus žmogus;
  • gebi savarankiškai, greitai ir kokybiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
  • turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • turi bent 1-erių metų analogiško darbo patirtį;
  • labai gerai moki lietuvių kalbą, ir ne žemesniu kaip B1 lygiu – anglų kalbą;
  • turi patirties dirbant su viešaisiais pirkimais;
  • puiku, jei turi vairuotojo pažymėjimą.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 1700 Eur iki 2000 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki kovo 21 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Biuro administratorius (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

DUOMENŲ ANALITIKO (-ĖS) – MODELIUOTOJO (-OS)

Pozicija – Finansinių rizikų valdymo skyriuje.

Pagrindinės atsakomybės:

  • rizikos vertinimo bei valdymo modelių kūrimas (PD, LGD, atidėjiniai, scenarijai, kapitalo pakankamumas ir pan.)
  • modeliuose naudojamų duomenų kaupimo, prieinamumo bei kokybės užtikrinimas;
  • modelių techninės dokumentacijos rengimas;
  • bendradarbiavimas vystant modelius su vidaus ir išorės IT komandomis;
  • periodinis modelių testavimas ir validavimas, rekomendacijų dėl tobulinimo teikimas ir įgyvendinimas.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį ar jam prilyginamą išsilavinimą (pageidautina – matematikos mokslų);
  • esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę, kaip 2 metų darbo patirtį modelių kūrimo ir (ar) validavimo patirtį;
  • ne žemesniu kaip B2 lygiu moki anglų kalbą;
  • gebi sisteminti ir analizuoti didelės apimties duomenų kiekius, dirbti su duomenų apdorojimo ir (ar) statistinio modeliavimo programomis (Python, R ir pan.);
  • IFRS9 išmanymas bei patirtis kredito rizikos valdymo modelių srityje būtų privalumas.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2600 Eur iki 3600 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki kovo 21 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Duomenų analitikas (-ė) – modeliuotojas (-a)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

FINANSINIŲ RIZIKŲ ANALITIKO (-ĖS) – AKTUARO (-ĖS)

Pozicija – Finansinių rizikų valdymo skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • analizuosi ir vertinsi finansinių priemonių portfelio kokybę, teiksi įžvalgas kredito rizikai valdyti;
  • planuosi garantijų išmokas, vadovaudamasis TFAS 9 standartu skaičiuosi finansinių priemonių tikėtinus kredito nuostolius, testuosi atidėjinių pakankamumą;
  • pagal kompetenciją prisidėsi prie naujų finansinių priemonių kūrimo;
  • periodiškai testuosi finansinių priemonių kainodarą, teiksi siūlymus dėl jos tobulinimo;
  • būsi atsakingas (-a) už kuruojamų sričių vidinės dokumentacijos atnaujinimą ir vystymą;
  • pagal kompetenciją rengsi kitus duomenis ir ataskaitas akcininkui, valdybai, auditoriams

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį finansų, matematikos, statistikos ar pan. srities išsilavinimą;
  • turi panašaus pobūdžio darbo patirties finansų įstaigose;
  • gebi sisteminti ir analizuoti didelės apimties duomenų kiekius. Gebėjimas dirbti su duomenų apdorojimo ir (ar) statistinio modeliavimo programomis (Python, R, PowerBI ir pan.) būtų privalumas;
  • gebi kokybiškai ir greitai rengti analitinę medžiagą raštu lietuvių ir anglų (ne mažesnis kaip B1 lygis) kalbomis

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2600 Eur iki 3800 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki kovo 21 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Teisininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

IS ANALITIKO (-ĖS)

Pagrindinės atsakomybės:

  • Informacinės sistemos (toliau – IS) vystymo poreikių rinkimas ir analizė;
  • IS atliktų pakeitimų sisteminimas ir dokumentacija;
  • dalyvavimas darbo grupėse atstovaujant IT dalį;
  • pagal atsakomybę priskirtų sprendinių įgyvendinimo užtikrinimas, atskaitomybė ir kt.;
  • IT projektinė veikla ir kasdieninių darbo procesų, susijusiu su priskirta IS, koordinavimas (incidentų sprendimas, sprendimų ciklo valdymas, pagalba vartotojams ir kt.);
  • atstovavimas INVEGOS interesams bendradarbiaujant su IT paslaugas teikiančiomis įmonėmis, siekiant užtikrinti sklandų IS kūrimo, diegimo, priežiūros procesą;

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą IT srities išsilavinimą;
  • turi bent 2 m. darbo patirties projektų valdymo srityje dirbant su IS (patirtis su IS dirbant finansų sektoriuje būtų privalumas);
  • turi patirties dirbant su verslo valdymo sistemomis, dokumentų valdymo sistemomis, paraiškų teikimo platformomis;
  • pasižymi labai geromis lietuvių kalbos žiniomis ir B2 lygiu moki anglų kalbą.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę unikalioje įmonėje, valdančioje platų finansinių priemonių paketą;
  • galimybę dirbti drauge su finansinių priemonių ekspertų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą;
  • pareigybių grupės pastoviosios atlyginimo dalies intervalas yra nuo 3300 Eur (neatskaičius mokesčių). Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Kandidatuoti kviečiame iki kovo 22 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „IS analitikė (-as)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

SKOLŲ ADMINISTRAVIMO VADYBININKAS (-Ė)

Pozicija – Probleminių aktyvų valdymo departamente

Pagrindinės atsakomybės:

  • vykdyti skolos pranešimų siuntimą, rengti atsakymus į klientų užklausas ar paklausimus;
  • nustatyta tvarka atlikti skambučius dėl įsiskolinimo grąžinimo;
  • inicijuoti ir teikti pasiūlymus dėl galimo skolininko finansinių įsipareigojimų restruktūrizavimo ar sutarčių nutraukimo;
  • nustatyta tvarka rengti sprendimus dėl sutarčių sąlygų pakeitimo, juos administruoti ir prižiūrėti, kaip vykdomi įsipareigojimai pagal pertvarkytas sutartis;
  • rengti vėlavimų ataskaitas;
  • reguliariai atnaujinti duomenis sistemose.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • turi skolų administravimo patirties;
  • moki rinkti, sisteminti, analizuoti didelės apimties informaciją;
  • išmanai dokumentų ir teisės aktų rengimo taisykles;
  • gebi dirbti tiek komandoje, tiek ir individualiai, efektyviai planuojant ir organizuojant savo darbo laiką.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 1800 Eur iki 2300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki kovo 22 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Skolų administravimo vadybininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

TEISININKAS (-Ė)

Pozicija – Probleminių aktyvų valdymo departamente

Pagrindinės atsakomybės:

  • Siunčiamų dokumentų (priminimų, pretenzijų, pranešimų dėl sutarčių nutraukimo, susitarimų) rengimas ir derinimas;
  • ieškinių dėl skolos priteisimo, prašymų, kitų teisminių dokumentų, taip pat kreditorinių reikalavimų nemokumo bylose, pranešimų antstoliams dėl vykdomųjų bylų rengimas;
  • atstovavimas nemokumo procesuose, bankroto ir restruktūrizavimo bylose;
  • atstovavimas santykiuose su išorės partneriais skolų išieškojimo klausimais;
  • atstovavimas santykiuose su finansų tarpininkais skolų perdavimo klausimais;
  • sprendimų probleminių aktyvų išieškojimo klausimais rengimas;
  • siūlymų probleminių aktyvų išieškojimo klausimais teikimas įmonės valdymo organams pagal patvirtintus įgaliojimus.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį teisės srities išsilavinimą;
  • turi darbo įmonių finansavimo priemonių (paskolų, garantijų, lizingo ir kt.) administravimo srityje ir (ar) probleminių aktyvų išieškojimo srityje;
  • turi labai gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius;
  • esi analitinio mąstymo, moki rinkti, sisteminti ir analizuoti informaciją;
  • išmanai dokumentų rengimo taisykles;
  • ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B1) lygiu moki anglų kalbą;
  • puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių.
  • gebi dirbti tiek komandoje, tiek ir individualiai, efektyviai planuojant ir organizuojant savo darbo laiką.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2600 Eur iki 3200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki kovo 22 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Teisininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ VADYBININKO (-ĖS)


Pagrindinės atsakomybės:

  • rengsi INVEGOS prekių, paslaugų bei darbų pirkimų metinį planą;
  • rengsi viešojo pirkimo dokumentus ir vykdysi viešojo pirkimo procedūras;
  • rengsi viešojo pirkimo sutartis;
  • užtikrinsi viešųjų pirkimų komisijos darbą nuo posėdžių organizavimo iki sprendimų projektų rengimo;
  • konsultuosi kolegas pirkimo inicijavimo dokumentų ir techninių specifikacijų rengimo, kitais viešųjų pirkimų procedūrų bei teisinio reglamentavimo klausimais;
  • nagrinėsi su viešaisiais pirkimais susijusias pretenzijas bei rengsi išvadas;
  • administruosi centrinę viešųjų pirkimų sistemą (CVP IS) ir vidines įmonės sistemas, kiek tai susiję su viešųjų pirkimų procesu.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą (privalumas – teisės srities išsilavinimas);
  • turi sėkmingos darbo, susijusio su viešųjų pirkimų valdymu, patirties;
  • pasižymi labai geromis lietuvių kalbos žiniomis ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B1) lygiu moki anglų kalbą;
  • puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2100 Eur iki 3140 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki kovo 29 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Viešųjų pirkimų vadybininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

DIDELIŲ KLIENTŲ SKYRIAUS FINANSAVIMO PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)

Pozicija – Didelių klientų skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • komunikacija su dideliais klientais, kontakto užmezgimas ir nuolatinis palaikymas;
  • didelių investicinių projektų vertinimas (projekto atitikties, projekto rizikos ir kredito rizikos įvertinimas) ir periodinis projektų rizikos atnaujinimas;
  • kredito teikimo dokumentų rengimas ir teikimas sprendimo priėmimo organui;
  • sklandaus paskolos suteikimo proceso užtikrinimas.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • turi patirties dirbant su finansavimo produktais ir didelių investicinių projektų vertinimu;
  • gebi rinkti, sisteminti, analizuoti didelės apimties informaciją bei aiškiai dėstyti mintis ir pristatyti susistemintą informaciją;
  • esi komunikabilus, gebi sėkmingai veikti kompleksiškoje, dinamiškoje aplinkoje, dirbti tiek komandoje, tiek ir individualiai, efektyviai planuoti savo darbo laiką.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2600 Eur iki 4900 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki kovo 29 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Didelių klientų skyriaus finansavimo projektų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

DIDELIŲ KLIENTŲ SKYRIAUS ASISTENTO (-ĖS)


Pagrindinės atsakomybės:

  • informacijos, reikalingos projektų vertinimui, rinkimas;
  • informacijos, būtinos duomenų kaupimui, analizei ir sisteminimui, rinkimas;
  • finansinių duomenų suvedimas į finansinį modelį;
  • pagalba kitiems skyriaus darbuotojams su projektų ruošimu.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą finansų ar ekonomikos srityse;
  • turi patirties dirbant su finansiniais duomenimis;
  • gebi rinkti, sisteminti, analizuoti didelės apimties informaciją bei aiškiai dėstyti mintis ir pristatyti susistemintą informaciją;
  • esi komunikabilus, gebi sėkmingai veikti kompleksiškoje, dinamiškoje aplinkoje, dirbti komandoje ir individualiai, efektyviai planuoti savo darbo laiką.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 1500 Eur iki 2100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki balandžio 7 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Didelių klientų skyriaus asistentas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

Siųsdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs sutinkate, kad Jūsų duomenys įmonės duomenų bazėje bus saugomi 12 mėnesių. Savo sutikimą galėsite bet kada atšaukti kreipdamiesi el. paštu cv@invega.lt.
Kandidatų konfidencialumą garantuojame.