Karjera

Misija

Skatinti Lietuvos verslo augimą ir konkurencingumą, būnant aktyviu verslo finansavimo partneriu

Vizija

Pažangiausia ir efektyviausia organizacija, kurios verslo skatinimo sprendimai sukuria reikšmingą vertę šalies ekonomikai

Vertybės

Profesionalumas
Bendradarbiavimas
Atsakomybė
Kūrybiškumas


Mes rūpinamės savo darbuotojais

Sveikatingumas, sveikatos priežiūra

  • Savanoriškasis sveikatos draudimas
  • Skiepai nuo gripo
  • Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų
  • 100 % darbo užmokestis už pirmas dvi ligos dienas
  • Emocinės sveikatos programa Mindletic

Darbo ir šeiminių įsipareigojimų balansas

  • Galimybė pasirinkti darbo laiko pradžią ir pabaigą
  • Galimybė dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje (ne tik per karantiną)
  • Motyvavimas reikšmingomis progomis
  • Papildomos atostogų dienos

Pozityvi darbo aplinka

  • Tradicijos
  • Komandos formavimo renginiai
  • Nemokamas automobilių parkavimas
  • Vaizdas už milijoną pro biuro langus :)
  • Kava, arbata, pienas ir kartas nuo karto atkeliaujančios draugiškų kolegų vaišės :)

Šiuo metu į savo komandą ieškome:

Atranką vykdo partneriai RIZIKOS KAPITALO PRODUKTŲ SKYRIAUS PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)  
VYRESNIOJO (-IOSIOS) VEIKLOS RIZIKŲ ANALITIKO (-ĖS)

Pozicija - Veiklos priežiūros skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • vidaus kontrolės priemonių diegimo ir taikymo efektyvumo INVEGOJE tikrinimas, analizavimas ir vertinimas;
  • bendradarbiavimo su audito ir priežiūros institucijomis organizavimas nuo informacijos teikimo iki INVEGAI pateiktų rekomendacijų įgyvendinimo koordinavimo;
  • INVEGOS produktų lėšomis finansuojamų projektų patikros vietose ir atrankinės dokumentinės patikros, pasiūlymų dėl nustatytų neatitikimų prevencijos veiksmų teikimas;
  • pažeidimų kontrolieriaus funkcijos: įvairiais lygiais nustatytų neatitikimų šalinimo priežiūra, neatitikimų prevencijos ir įtariamų bei nustatytų pažeidimų tyrimo veiksmai, teisės aktuose nustatyti veiksmai dėl netinkamų finansuoti lėšų susigrąžinimo;
  • kolegų konsultavimas veiklos kokybės užtikrinimo, neatitikimų bei pažeidimų fiksavimo, nagrinėjimo bei prevencijos klausimais.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį ar jam prilyginamą išsilavinimą (pageidautina – socialinių mokslų);
  • esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę, kaip 2 metų darbo patirtį vidaus kontrolės diegimo ir vertinimo, rizikos valdymo, vidaus audito, finansinių produktų teikimo, įgyvendinimo, jų administravimo ar panašioje srityje;
  • esi susipažinęs (-usi) su teisėkūros pagrindais bei teisės aktais, reglamentuojančiais finansų įstaigų veiklą;
  • ne žemesniu kaip B2 lygiu moki anglų kalbą;
  • mokate analizuoti ir apibendrinti teisinę, ekonominę, finansinę, statistinę ir kitą informaciją, teikti išvadas ir rekomendacijas;
  • puiku, jei turi bazinių žinių apie ES paramos administravimo veiklą, veiklos kokybės valdymo, vidaus audito, rizikų valdymo, vidaus kontrolės organizavimą.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti dalį laiko nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2600 Eur iki 3200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki rugpjūčio 8 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyresnysis (-ioji) veiklos rizikų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

BIURO ADMINISTRATORIAUS (-ĖS)


Pagrindinės atsakomybės:

  • sklandžios biuro veiklos ir tvarkos užtikrinimas, biuro veiklai reikalingų priemonių ir paslaugų užsakymai, svečių priėmimas, operatyvus iškilusių klausimų sprendimas;
  • įmonės automobilių priežiūra, parkavimo vietų administravimas;
  • viešųjų pirkimų, susijusių su darbo funkcijomis, inicijavimas;
  • išorinė ir vidinė komunikacija: skambučių ir korespondencijos (raštų, įsakymų, pažymų ir pan.) administravimas, bendros įmonės el. pašto dėžutės valdymas, darbas su vidinėmis ir išorinėmis dokumentų valdymo sistemomis nuo dokumentų registravimo, paskirstymo iki vykdymo kontrolės;
  • dokumentų archyvavimo organizavimas;
  • visapusiška pagalba įmonės vadovui ir kitiems įmonės darbuotojams.

Tikimės, kad Tu:

  • esi pozityvus, geranoriškas ir paslaugus žmogus;
  • gebi savarankiškai, greitai ir kokybiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
  • turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • turi bent 1-erių metų analogiško darbo patirtį;
  • labai gerai moki lietuvių kalbą, ir ne žemesniu kaip B1 lygiu – anglų kalbą;
  • turi patirties dirbant su viešaisiais pirkimais;
  • puiku, jei turi vairuotojo pažymėjimą.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 1700 Eur iki 2000 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki rugpjūčio 15 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Biuro administratorius (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VEIKLOS ANALITIKO (-ĖS)

Klientų analizės departamente

Pagrindinės atsakomybės:

  • rengsi rekomendacijas ir konsultuosi darbuotojus produktų administravimo klausimais;
  • rinksi ir sisteminsi poreikius dėl administruojamų produktų tobulinimo, bendradarbiausi su kitais INVEGOS padaliniais, siekiant užtikrinti sklandų produktų kūrimo ir tobulinimo procesą;
  • siekiant įvertinti klientų projektus, bendradarbiausi su trečiosiomis šalimis, pasitelkiant ir išorinių ekspertų pagalbą;
  • rengsi priskirtų veiklos sričių dokumentus;
  • rinksi ir sisteminsi poreikius, susijusius su veikloje naudojamų informacinių sistemų (IS) tobulinimu, formuluosi siūlymus ir sprendinius dėl IS tobulinimo, koordinuosi naujų IS funkcionalumų įgyvendinimą ir darbuotojų apmokymą.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • išmanai kreditavimo principus ir turi ne mažiau kaip 3 metus praktinio darbo finansų įstaigoje (klientų kreditavimo srityje) patirties;
  • darbo patirtis ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamas priemones įgyvendinančiose institucijose būtų privalumas;
  • esi atidus (-i) detalėms, bet tuo pačių turi platų požiūrį į organizacijos veiklą;
  • moki sklandžiai dėstyti mintis raštu, moki sisteminti ir aprašyti procesus;
  • turi labai gerus bendravimo įgūdžius, esi atviras (-a) naujovėms, moki dirbti su keliomis užduotimis vienu metu, valdyti suinteresuotų šalių lūkesčius;
  • turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius;
  • pasižymi labai geromis lietuvių ir anglų kalbos žiniomis.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti hibridiniu darbo modeliu ir nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2500 Eur iki 3800 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki rugpjūčio 16 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Veiklos analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VEIKLOS ADMINISTRAVIMO PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)


Pagrindinės atsakomybės:

  • parengti ir kartu su komanda įgyvendinti biuro atnaujinimo/keitimo viziją;
  • organizuoti, koordinuoti ir užtikrinti sklandų biuro atnaujinimo/keitimo projektą;
  • užtikrinti sklandžią biuro veiklą bendradarbiaujant su paslaugų ir prekių teikėjais, valdant prekių ir paslaugų užsakymus ir sprendžiant iškilusius klausimus;
  • koordinuoti ir tobulinti biuro valdymo ir administravimo procesus;
  • užtikrinti sklandų svečių priėmimą;
  • užtikrinti tinkamą įmonės dokumentacijos ir korespondencijos valdymą;
  • organizuoti ir užtikrinti savalaikį dokumentų archyvavimą;
  • inicijuoti viešuosius pirkimus, susijusius su darbo funkcijomis;
  • administruoti veiklos sričiai priskirtas sutartis;
  • puoselėti pozityvią, bendradarbiaujančią darbo aplinką ir rūpintis biuru kaip savo namais.

Tikimės, kad Tu:

  • turi bent 2 metus sėkmingos darbo patirties biuro administravimo ir valdymo srityje;
  • turi patirties su naujo biuro įrengimo, biuro keitimo projektais (būtų privalumas);
  • savarankiškai planuoji ir organizuoji savo ir kitų kolegų darbą, gebi dirbti komandoje;
  • turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • puikiai moki lietuvių kalbą ir ne žemesniu kaip B1 lygiu – anglų kalbą;
  • pasižymi iniciatyvumu, atsakingumu, greita orientacija bei gebėjimu spręsti problemas ir rasti nestandartinius sprendimus;
  • gebi vienu metu spręsti keletą klausimų, o rūpinimasis biuro reikmėmis - Tau malonumas.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2600 Eur neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki rugpjūčio 10 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Veiklos administravimo projektų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

Siųsdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs sutinkate, kad Jūsų duomenys įmonės duomenų bazėje bus saugomi 12 mėnesių. Savo sutikimą galėsite bet kada atšaukti kreipdamiesi el. paštu cv@invega.lt.
Kandidatų konfidencialumą garantuojame.