Karjera

Mes padedame Lietuvos verslui augti

Mūsų stiprybė – žmonės.

Esame profesionalūs, atsakingi, kūrybingi, iniciatyvūs, drauge siekiame ambicingų tikslų ir kuriame organizacinę kultūrą, kurioje skatinamas darbuotojų įsitraukimas, augimas ir tobulėjimas.

Jei mūsų vertybės Tau artimos, norime susipažinti!

Mes visada atviri naujiems talentams, tad jei manai, kad INVEGA yra ta organizacija, kurioje norėtum dirbti, parašyk mums (cv@invega.lt).

Šiuo metu į savo komandą ieškome:

OPERACIJŲ VADYBININKO (-ĖS)

Pagrindinės atsakomybės:

  • INVEGOS įgyvendinamų finansinių priemonių (paskolų, garantijų ir kt.) sutarčių ruošimas, duomenų įvedimas į sistemas ir tikrinimas;
  • finansinių priemonių (paskolų) išmokėjimas;
  • finansinių priemonių sutarčių vykdymo monitoringo operacijos;
  • informacinių sistemų rengimas ar tobulinimas finansinių priemonių duomenų apdorojimui ir analizei, duomenų teikimui užtikrinti;
  • su finansinių priemonių vykdymu susijusios dokumentacijos administravimas, dalyvavimas rengiant vidaus tvarkas.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos ar finansų srities išsilavinimą (gali būti paskutinių kursų studentas);
  • turi darbo, susijusio su finansinių priemonių administravimu, patirties;
  • turi labai gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius;
  • esi analitinio mąstymo, moki rinkti, sisteminti ir analizuoti informaciją;
  • išmanai dokumentų rengimo taisykles;
  • ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B1) lygiu moki anglų kalbą;
  • puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę unikalioje įmonėje, valdančioje plačiausią finansinių priemonių paketą ir investuojančioje į verslo projektus, kuriančius pridėtinę vertę visai šaliai;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties finansinių priemonių ekspertų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą;
  • pareigybių grupės pastoviosios atlyginimo dalies intervalas yra nuo 1900 Eur (neatskaičius mokesčių). Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Kandidatuoti kviečiame iki birželio 6 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Operacijų vadybininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt

Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.

KLIENTŲ PATIRTIES VALDYMO VADYBININKO (-ĖS)

Pagrindinės atsakomybės:

  • kokybiškas ir operatyvus klientų aptarnavimas taikant „vieno langelio“ principą: informacijos, konsultacijų INVEGOS veiklos ir teikiamų paslaugų klausimais teikimas telefonu ir raštu;
  • klientams iškilusių klausimų sprendimas, nestandartinių situacijų valdymas;
  • klientų prašymų, pareiškimų ir skundų nagrinėjimas, atsakymų projektų rengimas;
  • INVEGOS klientų kontaktinių duomenų tvarkymas klientų valdymo informacinėje sistemoje;
  • klientų aptarnavimo procesų kontrolė, siekiant išvengti sutrikimų ir pretenzijų;
  • klientų aptarnavimo procesų tobulinimas, prevencinių priemonių diegimas;
  • bendradarbiavimas su aptarnavimo paslaugų teikėjais.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs(-usi) aukštąjį išsilavinimą;
  • turi ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį klientų aptarnavimo srityje;
  • labai gerai moki lietuvių kalbą ir ne žemesniu kaip B1 lygiu – anglų kalbą (rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas);
  • gebi sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
  • turi gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius;
  • esi paslaugus(-i) ir linkęs(-usi) padėti žmonėms;
  • puiku, jei turi darbo finansų įstaigoje patirties.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę unikalioje įmonėje, valdančioje plačiausią finansinių priemonių paketą ir investuojančioje į verslo projektus, kuriančius pridėtinę vertę visai šaliai;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties finansinių priemonių ekspertų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą;
  • pareigybių grupės pastoviosios atlyginimo dalies intervalas yra nuo 1600 Eur (neatskaičius mokesčių). Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Kandidatuoti kviečiame iki birželio 18 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Klientų patirties valdymo vadybininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt.

Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.

Siųsdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs sutinkate, kad Jūsų duomenys įmonės duomenų bazėje bus saugomi 12 mėnesių. Savo sutikimą galėsite bet kada atšaukti kreipdamiesi el. paštu cv@invega.lt.
Kandidatų konfidencialumą garantuojame.