Žingsnis nuosavo verslo link: tik užsiauginus reikiamus raumenis

Atsisakyti samdomo darbo ir pasinerti į savo verslo kūrimą – atsakingas žingsnis, kurio nepabijojo žengti Robertas Giedraitis. Sukaupęs reikiamos patirties samdomame darbe, vyras ryžosi tapti nuosavo verslo šeimininku – šiandien jis yra finansinių paslaugų įmonės „Finway“ savininkas.

Kokios aplinkybės paskatino įkurti nuosavą verslą?

Baigęs studijas kelerius metus dirbau samdomu darbuotoju, kaupiau reikiamą profesinę patirtį. Ilgainiui pradėjau savarankiškai imtis įvairių projektų ir ilgą laiką derinau samdomą ir savarankišką darbą. Ir tik tuomet, kai jaučiausi įsitvirtinęs, užsiauginęs solidų profesinį raumenį, turėjau pakankamai klientų ir kontaktų, ryžausi pereiti vien tik prie savarankiškos veiklos – įkūriau savo finansinių paslaugų įmonę.

Kokias paslaugas teikia „Finway“?

Pagrindinė mūsų veikla – finansinių, mokestinių konsultacijų ir buhalterinės apskaitos teikimas.

Šiuo metu turime apie 70 įvairią veiklą vykdančių pavienių klientų ir įmonių: tai įvairių konsultacijų tiekėjai, gamybos, prekybos, žemės ūkio įmonės, individualią veiklą vystantys asmenys, kuriems padedame tvarkyti finansinius dokumentus, deklaruoti reikiamą informaciją valstybinėms institucijoms ir pan.

Kokie darbuotojai dirba jūsų įmonėje? Kokias jų kompetencijas labiausiai vertinate?

Darbuotojų atranka yra nelengva užduotis – reikia tinkamai įvertinti kiekvieną kandidatą, suprasti, ką jis mums ir mes jam geriausio galime pasiūlyti. Šiuo metu dirbame ir su laisvai samdomais, ir su nuolat įmonėje dirbančiais darbuotojais.

Vertingiausios dirbančiųjų kartu savybės, mano nuomone, yra savarankiškumas, reikiamų kompetencijų turėjimas, finansų srityje ypač reikalingas kruopštumas bei atidumas detalėms.

Su kokiais iššūkiais susidūrėte kurdamas savo verslą?

Prieš kurį laiką nusprendėme, kad laikas keltis į naujas patalpas – ieškojome modernesnės, patrauklesnės klientams bei komfortiškesnės erdvės mūsų darbuotojams. Suradome labai priimtiną variantą ir pasinaudojome UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) suteiktu daliniu paskolos palūkanų kompensavimu. Kadangi mums sugrįžo didžioji dalis faktiškai mokamų kredito įstaigai paskolos palūkanų lėšų, galėjome sutaupyti ir įsigyti naujas, modernias įmonės patalpas labai palankiomis sąlygomis.

Šiuo metu sparčiai populiarėja fintech naujovės, kaip pavyksta prisitaikyti prie inovacijų?

Tiesa ta, kad mūsų – finansinių paslaugų – sektoriuje naujovės kuriamos kone kasdien. Siekis optimizuoti procesus, žinoma, yra naudingas, tačiau mes visuomet kritiškai vertiname, ar naujausias įrankis ar sukurta sistema yra ekonomiškesnė nei ta, kuria jau naudojamės.

Stengiamės visuomet susipažinti su rinkos naujovėmis, įvertinti geriausius įrankius, tačiau, reikia pripažinti, kad tai, kas nauja, ne visuomet yra gerai, todėl racionaliai vertiname pasiūlą ir aklai paskui inovacijas nebėgame. Pavyzdžiui, kol kas taip ir neprigijo automatinis skenuotų dokumentų įkėlimas į apskaitos programas, kita vertus, labai sėkmingai naudojamės robotizuota „Sodros“ deklaracijų teikimo sistema.

Ar turite verslo plėtros planų ar kitokių verslo ambicijų?

Organiškos, natūralios plėtros ir augimo visuomet tikimės – kasdien to siekiame nuosekliu savo darbu. Tikiu, kad plėstis reikia tiek, kiek esi pasirengęs kokybiškai susitvarkyti su klientų pavedamomis užduotimis. Turime planą per artimiausius trejus metus išaugti dvigubai: kelis kartus išauginti pajamas bei darbuotojų skaičių.