Karjera

Misija

Skatinti Lietuvos verslo augimą ir konkurencingumą, būnant aktyviu verslo finansavimo partneriu

Vizija

Pažangiausia ir efektyviausia organizacija, kurios verslo skatinimo sprendimai sukuria reikšmingą vertę šalies ekonomikai

Vertybės

Profesionalumas
Bendradarbiavimas
Atsakomybė
Kūrybiškumas


Mes rūpinamės savo darbuotojais

Sveikatingumas, sveikatos priežiūra

  • Savanoriškasis sveikatos draudimas
  • Skiepai nuo gripo
  • Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų
  • 100 % darbo užmokestis už pirmas dvi ligos dienas
  • Emocinės sveikatos programa Mindletic

Darbo ir šeiminių įsipareigojimų balansas

  • Galimybė pasirinkti darbo laiko pradžią ir pabaigą
  • Galimybė dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje (ne tik per karantiną)
  • Motyvavimas reikšmingomis progomis
  • Papildomos atostogų dienos

Pozityvi darbo aplinka

  • Tradicijos
  • Komandos formavimo renginiai
  • Nemokamas automobilių parkavimas
  • Vaizdas už milijoną pro biuro langus :)
  • Kava, arbata, pienas ir kartas nuo karto atkeliaujančios draugiškų kolegų vaišės :)

Šiuo metu į savo komandą ieškome:

Atranką vykdo partneriai RIZIKOS KAPITALO PRODUKTŲ SKYRIAUS PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)  
Atranką vykdo partneriai PRODUKTŲ VALDYMO DEPARTAMENTO PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė)  
VYRIAUSIOJO FINANSININKO (-ĖS)

Pozicija - Įmonių finansų valdymo skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • finansinės ir mokestinės apskaitos tvarkymas;
  • apskaitos operacijų registravimas apskaitos sistemoje;
  • INVEGOS, dukterinių ir susijusių įmonių finansinių atskaitomybių rengimas;
  • dalyvavimas INVEGOS, dukterinių ir susijusių įmonių finansinių atskaitomybių audito procesuose;
  • INVEGOS, dukterinių ir susijusių įmonių biudžetų rengimas, stebėsena ir kontrolė;
  • finansinių duomenų rengimas ir teikimas, ataskaitų rengimas, pinigų srautų prognozių rengimas;
  • apskaitos procesų tobulinimas, efektyvinimas ir automatizavimas.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą buhalterijos, ekonomikos ar finansų srities išsilavinimą;
  • esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę kaip 3 metų aktualią darbo patirtį, dirbdamas (-a) vyr. finansininku (-e) ar atsakingu asmeniu už įmonės apskaitos tvarkymą;
  • išmanai tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus, nuolat domiesi naujovėmis;
  • turi puikius darbo su Microsoft Excel įgūdžius;
  • puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių;
  • esi nepriekaištingos reputacijos.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2800 Eur iki 3300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 10 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyriausiasis finansininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VYRESNIOJO FINANSININKO (-ĖS)

Pozicija - Produktų finansų valdymo skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • INVEGOS valdomų fondų, finansuojamų Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis, grįžusiomis lėšomis ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis (toliau – Fondai), pilnas apskaitos vedimas nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės sudarymo;
  • fondų biudžeto planavimas, veiklos analizė, išlaidų atitikties sudarytoms sutartims ir teisės aktams kontrolė, ataskaitų vadovybei rengimas;
  • metinių finansinių ataskaitų ruošimas pagal Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS);
  • apskaitos procesų tobulinimas, efektyvinimas ir automatizavimas;
  • finansinių ataskaitų audito organizavimas.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą buhalterijos, ekonomikos ar finansų srities išsilavinimą;
  • esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę, kaip 3 metų darbo patirtį, dirbdamas (-a) finansininku (-e) ar buhalteriu (-e);
  • išmanai viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus, nuolat domiesi naujovėmis;
  • turi puikius darbo su Microsoft Excel įgūdžius;
  • puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2400 Eur iki 2600 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki balandžio 19 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyresnysis finansininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

FINANSININKO (-ĖS)

Pozicija - Produktų finansų valdymo skyriuje arba Įmonių finansų skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • pirminių apskaitos dokumentų suvedimas į apskaitos sistemą (Navision);
  • apskaitos operacijų registravimas apskaitos sistemoje;
  • specialiųjų programų ir (ar) priemonių lėšų pagal vykdomus pavedimus ar projektus ataskaitų rengimas ir teikimas;
  • kitos su apskaitos operacijomis susijusios funkcijos.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą buhalterijos, ekonomikos ar finansų srities išsilavinimą;
  • esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį, dirbdamas (-a) finansininku (-e);
  • turi puikius darbo su Microsoft Excel įgūdžius;
  • puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių;
  • esi nepriekaištingos reputacijos.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 1750 Eur iki 2200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 10 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Finansininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VEIKLOS RIZIKŲ ANALITIKO (-ĖS)

Pozicija - Veiklos rizikų valdymo skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • organizuoti, kontroliuoti ir koordinuoti rizikų vertinimo procesą;
  • aktyviai prisidėti diegiant, vystant bei tobulinant rizikų valdymo sistemą;
  • koordinuoti rizikų valdymo priemonių plane nurodytų priemonių įgyvendinimą, teikti metodinę pagalbą darbuotojams;
  • teikti procesų ataskaitas ir rekomendacijas INVEGA valdybai, vadovybei.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • išmanai finansinių paslaugų sektoriaus veiklos principus ir (arba) finansų įstaigoms būdingos rizikos valdymo praktiką; 
  • išmanai Lietuvos Respublikos, tarptautinius teisės aktus ir standartus, reglamentuojančius rizikų valdymą;
  • pasižymi labai geromis lietuvių kalbos žiniomis ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B2) lygiu moki anglų kalbą;
  • gebi struktūruotai mąstyti, gebi analizuoti ir sisteminti informaciją;
  • esi iniciatyvus, komunikabilus, greitai mokaisi ir turi didelį norą tobulėti.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2100 Eur iki 2600 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 30 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Veiklos rizikų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

PRODUKTŲ TEISĖS SKYRIAUS TEISININKO (-ĖS)

Pozicija – Produktų teisės skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • dalyvavimas INVEGOS įgyvendinamų produktų (finansinių priemonių) kūrimo darbo grupėse, finansinių priemonių įgyvendinimui reikalingų dokumentų, sutarčių rengimas, keitimas;
  • teisinio pobūdžio metodinės pagalbos ir informacijos pareiškėjams, finansų tarpininkams, INVEGOS darbuotojams teikimas finansinių priemonių įgyvendinimo ir teisinio reglamentavimo klausimais;
  • dalyvavimas derinant sprendimus, sutartis su pareiškėjais bei finansų tarpininkais, dalyvavimas prižiūrint sutarčių nuostatų laikymąsi;
  • INVEGOS vidinių dokumentų, reglamentuojančių finansinių priemonių įgyvendinimą bei procedūras, rengimas;
  • pretenzijų ir skundų, susijusių su finansinių priemonių įgyvendinimu nagrinėjimas, atsakymų į juos rengimas;
  • ieškinių, pareiškimų ir kitų procesinių dokumentų rengimas;
  • INVEGOS interesų atstovavimas derybose, kitose valstybės institucijose ir įstaigose.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs(-usi) aukštąjį teisinį išsilavinimą;
  • esi susipažinęs(-i) su pagrindiniais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais finansų įstaigų veiklą, finansinių priemonių įgyvendinimą, valstybės pagalbos teikimą, moki juos taikyti praktikoje;
  • pasižymi labai geromis lietuvių ir anglų kalbos žiniomis;
  • moki analizuoti teisinę ir kitą informaciją, turi teisinių dokumentų rengimo patirties;
  • esi iniciatyvus (-i), sugebi priimti ir drąsiai siūlyti teisine logika pagrįstus sprendimus;
  • turi darbo finansų sektoriaus organizacijoje (kredito įstaigoje, finansų įstaigoje, rizikos kapitalo ar privačios skolos fonde) arba ES finansavimą administruojančioje institucijoje patirties (privalumas).

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2400 Eur iki 3400 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 6 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Teisininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ VADYBININKO (-ĖS)


Pagrindinės atsakomybės:

  • organizuoti ir vykdyti viešuosius pirkimus vadovaujantis LR viešųjų pirkimų įstatymu ir kitais viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktų reikalavimais;
  • dalyvauti viešųjų pirkimų komisijos veikloje;
  • konsultuoti kolegas viešųjų pirkimų klausimais;
  • nagrinėti su viešaisiais pirkimais susijusias pretenzijas bei rengti atsakymus į jas.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą (privalumas – teisės srities išsilavinimas);
  • turi ne mažiau nei 2 metų sėkmingos darbo, susijusio su viešųjų pirkimų vykdymu, patirties;
  • esi išlaikęs (-usi) Viešųjų pirkimų tarnybos žinių patikrinimo egzaminą ir turi galiojantį pirkimų specialisto pažymėjimą;
  • pasižymi labai geromis lietuvių kalbos žiniomis, ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B1) lygiu moki anglų kalbą;
  • puiku, jei turi darbo su Doclogix programa įgūdžių;
  • turi puikius komunikacinius ir derybų vedimo įgūdžius.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2100 Eur iki 2600 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 16 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Viešųjų pirkimų vadybininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VYRESNIOJO KREDITŲ ANALITIKO (-ĖS)


Atsakomybės:

  • atlikti klientų verslo ir finansinės būklės analizę, analizuoti ir prognozuoti klientų finansinius rezultatus, nustatant klientų kreditingumą ir reitingą;
  • bendradarbiaujant su finansavimo projektų vadovais ruošti teikimo dokumentus ir pristatyti projektus sprendimą priimančiam organui;
  • atlikti išsamią rinkos analizę bei konkurencinės aplinkos palyginimą;
  • atlikti periodinį klientų monitoringą;
  • pasidalinti patirtimi ir įžvalgomis su kolegomis.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą ekonomikos arba finansų srityje;
  • puikiai išmanai verslo kreditavimo principus bei įmonių veiklos ir finansinę analizę;
  • turi ne mažiau kaip 2 metus praktinio darbo verslo vertinimo arba finansų srityje;
  • turi įmonės pinigų srautų modeliavimo patirties;
  • pasižymis tipriais analitiniais įgūdžiais, sugebi kritiškai mąstyti, esi atidus (-i) detalėms;
  • esi dėmesingas klientams, jų poreikiams;
  • nori dirbti komandoje, gebi aiškiai ir argumentuotai dėstyti mintis;
  • turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius;
  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • puikiai moki anglų kalbą.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3500 Eur iki 4500 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 10 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyresnysis kreditų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

KREDITŲ ANALITIKO (-ĖS)


Atsakomybės:

  • atlikti klientų verslo ir finansinės būklės analizę, analizuoti ir prognozuoti klientų finansinius rezultatus, nustatant klientų kreditingumą ir reitingą;
  • bendradarbiaujant su finansavimo projektų vadovais ruošti teikimo dokumentus ir pristatyti projektus sprendimą priimančiam organui;
  • atlikti periodinį klientų monitoringą.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą ekonomikos arba finansų srityje;
  • supranti verslo kreditavimo principus bei įmonių veiklos ir finansinę analizę;
  • turi bent 1 metų praktinio darbo verslo vertinimo arba finansų srityje, įmonės pinigų srautų modeliavimo patirtis būtų privalumas;
  • turi gerus analitinius įgūdžius, sugebi kritiškai mąstyti, esi atidus (-i) detalėms;
  • esi dėmesingas klientams, jų poreikiams;
  • nori dirbti komandoje, gebi aiškiai ir argumentuotai dėstyti mintis;
  • turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius;
  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • gerai moki anglų kalbą.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2500 Eur iki 3500 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 10 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Kreditų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VYRESNIOJO (-IOSIOS) KREDITO PAREIGŪNO (-ĖS)

Pozicija – Finansinių rizikų valdymo skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • Kredito rizikos valdymą reglamentuojančių vidaus teisės aktų ir procesų vystymas ir priežiūra;
  • Standartinių rizikos sąlygų projektų finansavimui rengimas, įgyvendinimo kontrolė;
  • Finansavimo siūlymų kokybės peržiūra, atitikimo kreditavimo tvarkoms ir nustatytam rizikos apetitui vertinimas, rizikų identifikavimas, riziką ribojančių priemonių siūlymas, nuomonės teikimas kredito komitetui;
  • Kreditavimo sprendimų priėmimas suteiktų įgaliojimų ribose;
  • Paskesnė kreditavimo sprendimų kokybės analizė, išvadų ir apibendrinimų teikimas;
  • Dalyvavimas vystant kredito rizikos vertinimo modelius su vidaus ir išorės komandomis;
  • Verslo ir kitų padalinių konsultavimas kreditavimo tvarkų taikymo klausimais.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį ar jam prilyginamą išsilavinimą;
  • esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę, kaip 5 metų patirtį priimant / siūlant verslo kreditavimo sprendimus;
  • puikiai analizuoji įmonių verslo planus ir finansinės atskaitomybės dokumentus;
  • pastebi esmines rizikas ir gebi struktūruotai pasiūlyti priemones joms valdyti;
  • stebi ekonomikos vystymosi tendencijas ir gali laiku patarti dėl rizikos apetito koregavimo;
  • ne žemesniu kaip B2 lygiu moki anglų kalbą.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3500 Eur iki 4600 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki balandžio 26 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Kredito pareigūnas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

PROCESŲ VADOVO (-ĖS)


Pagrindinės atsakomybės:

  • gerųjų procesų valdymo praktikų ir principų diegimas įmonėje;
  • esamų verslo procesų įvertinimas, analizė ir optimizavimas;
  • neatitikčių, neefektyvumų valdymas, pasiūlymų tobulinti, efektyvinti procesus ir organizacijos veiklą teikimas;
  • naujų IT įrankių, skirtų sklandesniam procesų valdymui, diegimas;
  • bendradarbiavimas su visais skyriais, užtikrinant dalinimąsi gerosiomis praktikomis, įsitraukimas kuruojat procesų vystymo dalį ilgalaikės strategijos kūrimo procese.

Tikimės, kad Tu:

  • turi daugiau negu 2 metų darbo patirtį veiklos procesų valdymo, operacijų srityje;
  • turi praktinės procesų tobulinimo patirties (privalumas – keletoje industrijų ir didesnėse, nei 200 darbuotojų organizacijose);
  • turi patirties dirbant su procesų braižymo įrankiais;
  • pasižymi gerais projektų valdymo ir darbo MS Office įgūdžiais;
  • pasižymi komunikabilumu, savarankiškumu, analitiniu mąstymu;
  • sugebi dirbti komandoje ir spręsti problemas;
  • turi geras anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu).

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2600 Eur iki 3600 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 30 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Procesų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

FINANSŲ TARPININKŲ RIZIKŲ VADOVO (-ĖS)


Pagrindinės atsakomybės:

  • Finansų tarpininkų (toliau - FT) ir skolos / rizikos kapitalo / investicinių fondų (toliau - Fondų) valdytojų atrankos ir priežiūros procesų diegimas ir periodinė peržiūra;
  • FT ir Fondų valdytojų atrankos rizikos vertinimo modelių vystymas, kriterijų nustatymas, atnaujinimas ir kontrolė;
  • dalyvavimas FT ir Fondų valdytojų atrankos komisijose;
  • nuolatinė FT ir Fondų valdytojų priežiūra, neigiamos informacijos ir pažeidimų administravimas, rizikų vertinimas, veiksmų planų sudarymas;
  • bendradarbiavimas su FT ir Fondų valdytojais, diegiant naujus procesus ar siekiant sureguliuoti kylančius sunkumus;
  • periodinių FT ir Fondų valdytojų rizikos ataskaitų rengimas ir pristatymas;
  • kitų darbuotojų ir padalinių konsultavimas FT ir Fondų valdytojų rizikos valdymo klausimais.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį ar jam prilyginamą išsilavinimą;
  • puikiai išmanai Lietuvos finansų rinkos sąrangą, turi žinių apie finansų įstaigų reguliavimą;
  • turi patirties diegiant įmonėje naujus procesus;
  • pastebi esmines rizikas ir gebi struktūruotai pasiūlyti priemones joms valdyti;
  • stebi tendencijas ir gali laiku patarti dėl rizikos apetito koregavimo;
  • ne žemesniu kaip B2 lygiu moki anglų kalbą;
  • esi nepriekaištingos reputacijos.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3350 Eur iki 4300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 20 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Finansų tarpininkų rizikų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

Siųsdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs sutinkate, kad Jūsų duomenys įmonės duomenų bazėje bus saugomi 12 mėnesių. Savo sutikimą galėsite bet kada atšaukti kreipdamiesi el. paštu cv@invega.lt.
Kandidatų konfidencialumą garantuojame.